
Erik, Marieke, Femke en Lars
We hebben 3 weken lang veel gedaan en nog meer genoten.
We zijn enorm tevreden over alles wat jullie geregeld hebben voor ons.
De taxi die klaarstond bij het vliegveld, de map die klaarlag met de informatie en treintickets (heel duidelijk beschreven en wat fijn dat we de rij vóór de koffers zaten), de hotels waren prima, geweldig centraal gelegen en ontbijt helemaal in orde.
Heel fijn dat we naast de 3 grote steden ook Kanazawa en Takayama hebben bezocht.